Як оформити замовлення в онлайн-магазині SPRINGFIELD
Після додавання в кошик всіх товарів, які ви бажаєте придбати, необхідно оформити замовлення як зареєстрований покупець.
Для цього авторизуйтесь на сайті, скориставшись кнопкою "вхід"
Якщо ви ще не зареєстровані, пройдіть декілька кроків, щоб здійснити реєстрацію:
При виникненні проблем з реєстрацією, зверніться до наших консультантів
Що робити, якщо не пройшла оплата
У випадку, якщо під час здійснення оплати замовлення стався збій чи випадково обрали не ту картку і оплата не пройшла, завершити оплату можна в особистому кабінеті:
1. Зайдіть у розділ "Історія замовлень"
2. Відкрийте потрібне замовлення
3. Натисніть кнопку "Завершити оплату"
В разі виникнення питань чи труднощів, зверніться до нашого консультанта, він з радістю допоможе :)
Як використати 100 бонусних гривень за реєстрацію
Після проходження повної реєстрації на сайті, клієнту нараховуються 100 бонусних гривень, вони діють 30 днів.
Умови використання:
1 бонус = 1 гривні
Бонусами може бути сплачено до 30% вартості будь-якого товару, але не більше 30% від вартості всього чеку (у тому числі і товару зі знижкою). Якщо знижка є меншою ніж 30%, учасник програми має право збільшити знижку до 30% за рахунок списання накопичених бонусів. Бонуси не можуть бути використані для оплати подарункових сертифікатів.
Знижка рахується від першої ціни товару.
Немає мого населеного пункту/відділення НП в переліку доступних при оформлені замовлення
Перевірте, яка мовна версія сайту обрана: якщо українська, введіть перші три літери назви населеного пункту українською мовою, якщо російська, тоді - російською. Якщо населений пункт не відобразився у списку, ви можете оформити доставку до будь-якого міста з доступних в пошуку, а в коментарі до замовлення вказати необхідний населений пункт та відділення. Наші менеджери відредагують інформацію в замовленні та посилочка поїде за потрібною адресою.
Чи відрізняються ціни в інтернет-магазині SPRINGFIELD від цін в оффлайн магазинах SPRINGFIELD ?
Ціни в інтернет-магазині SPRINGFIELD та офлайн-магазинах SPRINGFIELD однакові, за винятком спецпропозицій, які можуть діяти як в окремих магазинах, так і в інтернет-магазині.
В які терміни здійснюється відправка замовлень?
Відправка замовлень здійснюється протягом 2-5 робочих днів
Що робити, якщо мені не підійшов товар?
При отриманні замовлення, ви можете розпакувати та переглянути товар.
Якщо з будь-яких причин товар не відповідає вашим очікуванням, ви можете не оплачувати замовлення та доставку.
Поверніть це замовлення кур’єром або зворотнім відправленням з відділення Нова Пошта. Якщо ви вирішили повернути товар після його отримання, ви зможете повернути його відповідно до умов обміну та повернення.
Де я можу використати електронний/фізичний подарунковий сертифікат SPRINGFIELD ?
Електронний подарунковий сертифікат може бути використаний в онлайн-магазині springfield.com.ua або в офіційній мережі магазинів SPRINGFIELD в Україні.
Фізичний (пластиковий) сертифікат може бути використаний лише в офлайн-магазинах мережі SPRINGFIELD на території України.
Чи діє сертифікат на товар з розпродажу?
Так. Сертифікат може бути використаний на будь-який товар в наявності.
Термін дії подарункового електронного/фізичного сертифіката?
180 днів з моменту придбання.
Чи можу я повернути/обміняти сертифікат?
Подарунковий електронний/фізичний сертифікат не підлягає обміну, поверненню або грошовій компенсації.
Чи можу я повернути товар, який був придбаний за допомогою подарункового електронного/фізичного сертифіката?
Товар, який був придбаний за допомогою електронного/фізичного сертифіката, не може бути повернений із зарахуванням грошових коштів. Але може здійснитися обмін товару в межах того ж артикулу (наприклад, заміна розміру чи кольору), при наявності в магазині (онлайн/офлайн).
Чи нараховуються бонуси при купівлі подарункового електронного/фізичного сертифіката?
Ні, бонуси за придбання подарункового електронного/фізичного сертифікату не нараховуються.
Якщо сума покупки не відповідає номіналу подарункового сертифікату?
Якщо сума покупки більше ніж номінал сертифіката, клієнт має змогу сплатити різницю.
Якщо сума покупки менша, різниця анулюється під час покупки та не підлягає поверненню.
Мінімальна сума замовлення на сайті 1 грн., тому навіть якщо номінал сертифікату перевищує суму замовлення, необхідно доплатити 1 грн
Чи треба мені надавати документи при використанні подарункового електронного/фізичного сертифіката?
Ні, сертифікат є сертифікатом на пред'явника (не є іменним) і будь-яка фізична особа, яка не має обмежень на здійснення покупки в рамках законодавства України, і пред'явила сертифікат, може придбати за його допомогою будь-який товар, що є в наявності в магазинах (онлайн/офлайн) офіційної мережі SPRINGFIELD в Україні.
Не можу купити сертифікат в онлайн магазині
Електронний подарунковий сертифікат можна придбати лише окремо від інших товарів. Будь ласка, переконайтеся, що в кошику відсутні інші товари.
В одному замовленні можливо придбати один сертифікат.
Чи можу я обміняти бонуси на подарунковий (електроний/фізичний) сертифікат?
Ні, придбати подарунковий (електроний/фізичний) сертифікат можливо за допомогою готівкового або безготівкового розрахунків.
Сертифікати партнерів (ONECARD, GIFT MALL)
ONECARD SPRINGFIELD
Діє лише в офлайн-магазинах мережі SPRINGFIELD. Для використання сертифіката ONECARD, його потрібно активувати за номером 0800 33 02 01.
Детальніше про умови за посиланням
GIFT MALL SPRINGFIELD
Діє лише в офлайн-магазинах мережі SPRINGFIELD
Детальніше про умови за посиланням
Бонуси до дня народження
До Дня народження Учасник отримує подарункові бонуси в розмірі 500 бонусних гривень. Розмір подарункових бонусів визначається Організатором програми і може бути змінений без попередження. Термін дії подарункових бонусів – 7 днів до і 7 днів після Дня народження.
* для нарахування бонусів користувач має бути зареєстрований на сайті за 8 чи більше днів до дня народження.